czwartek, 28 lipca 2011

Rozmówki polsko - amerykańskie

Tak, tak... konwersacja mailowa się rozwinęła. Zadałam chyba tyle samo pytań, co Hości podczas rozmowy na Skype. Hostka cierpliwie odpisuje i... coraz bardziej mnie się tam podoba!

Z początku pytanie o Boga i maglowanie mnie różnymi pytaniam wydawało mi się nieco dziwne i odpychajace, ale im więcej z nimi piszę, tym bardziej zmieniam opinię. Z dalszych rozmów nie wynika, ani że są gorliwymi wierzącymi, ani surowymi osobami. Sądzę, że te pytania wynikały z troski o dzieci i o nasze przyszłe koegzystowanie ;) Wiedzą z autopsji o co pytać , bo mieli już kilka AuPairek. Do obecnej dostałam maila, napisałam wiadomość, czekam na odpowiedź.

Nic nie jest na 100%. Rozmawiamy, rozmawiamy, a raczej mailujemy :) Żadna deklaracja jeszcze nie padła z ich strony. Największym ALE jest ten nieszczęsny listopad. Trochę długo przyszłoby mi czekać. Ale...

Biorąc pod uwagę fakt, iż mam tam spędzić calutki rok, lepszą decyzją byłoby wybrać fajnych ludzi, a nie fajny termin. Co prawda, namiesza mi to trochę w planach, ale też nie zburzy ich dostrzętnie! Zawsze doszukuję się dobrych stron we wszystkim, tak samo jest w tym przypadku.

Listopad, hmm czemu nie! Będę mieć dużo czasu, aby się przygotować technicznie, materialnie, mentalnie itp. Wyjazd byłby 14 listopada (Karolina, ty chyba też tego dnia wyjeżdżasz?!), po moich urodzinach, więc będzie idealna okazja żeby się z wszystkimi pożegnać :)

Eh... nie wiem już nic! Nie ma co gdybać...zobaczymy jak to wszystko się ułoży.

5 komentarzy:

  1. taak! ja lece 14 listopada:) Jak już mówiłam, też z początku przerażał mnie ten listopad, ale przynajmniej odłoże więcej kasy:P
    Z jakiej agencji jedziesz? albo chociaż gdzie masz orientation? Może Twa rodzinka ma jakiś domek letniskowy na Florydzie:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja mam szkolenie w stamford, a o wize gdzie startujesz, krk czy waw?

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem z krakowa wiec o wize tutaj w konsulacie, a wylot albo z krakowa albo z warszawy, sama nie wiem;D a jesli decydowalabys sie na ta host family, to kiedy o wize bys szla? bo wlasnie nie wiem jak to zrobic;d chyba pod koniec wrzesnia jakos;P

    OdpowiedzUsuń
  4. zobaczymy jak to będzie ;) mam nadzieje, ze z wiza problemow nie bedzie, bo w sumie tylk to pozostało;) daj znać co i jak z tą rodzinką;) masz moze FB ?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zmieniłam nazwe bloga co by nie zawierala mego nazwiska, bo to byl glupi pomysł;D prosze o zmiane w podczytywanych :)) z gory dziekuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń