czwartek, 4 sierpnia 2011

It's already official!


You have matched with the Host family, and are scheduled to arrive in the United States on 14.11.2011 for your Orientation program in New Jersey.

Yeah!


South Riding - to moja przyszła "miejscówka" :)

Już oficjalnie mogę powiedzieć, że wyjeżdżam do USA.
W listopadzie.
Czasu mam dużo.

Kilka formalności pozostało do załatwienia, ale teraz to już na luzie. No może potem, jak przyjdzie do konfrontacji ME vs. CONSUL będzie lekki stres, ale o tym teraz za dużo nie myślę.

Okolica, w której będę mieszkać jest na prawdę prześliczna. Lubię takie klimaty. Plus jest tam tyyyle atrakcji dla mieszkańców, zwłaszcza dla dzieci. O nudzie nie mam mowy :)



Pozostało jeszcze ponad sto dni do wyjazdu. "Studniówka". No nic, tylko czekać na "rozwiązanie" ;)


2 komentarze:

  1. gratulacje:) a widzisz na początku nie podobała ci się ta rodzina, a teraz do nich jedziesz:).

    OdpowiedzUsuń
  2. moja droga, jutro mamy rowna stówe do wyjazdu :D mam nadzieje, ze zleci w mgnieniu oka:) Narazie wirtualnie zwiedzam swoja miejscowke, i nie ukrywam tez mi sie bardzo podoba:D

    OdpowiedzUsuń